sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Friday, May 3, 2013

oh my dear blog..

Assalamualaikum..:)
Oh my dear blog..lamenye tak jenguk kamu..
mish u..mish u..mish so much..muuuuaaaahhh..
hahaha..(mood giler)
aku tatau nak cerita apa..
juz rindu sgt nak tulis..tulis jela pape kn kt blog nie..hihi
sebenarnya mmg terlalu2 banyak benda yang berlaku..
dari yang heppi, yg sedih,mcm2 ag la..
tapi rasenye mmg aku tak terdaya nak tulis sumenye.. -.-"
boleh tak aku nk kongsi sekali imbas je apa yg berlaku?
mls nk tulis panjang-panjang..haha

yg hepi :
bertunang ngan kekasih hati (24 mac 2013)

mekap aku peliks! sbb mak andamnye cpt sgt blek..tak sempat tacap2 before majlis..:(


yg sedih :
praktikum kt sekolah yg ade 2 org cikgu lelaki PENYIBUK!
sgt3 menyampah..
serius! aku tak pernah jumpa lelaki yg suka jaga tepi kain org dan suka cari kesalahan org..
so annoyinggggg gilerrr..

take note!
yela..kita tak boleh nk dapat semuanya perfect..
mmg byk aku kene sabar tahun nie..kdg2 aku akan menangis sendiri bila aku terlalu sakit hati, terlalu byk pendam..sampaikan aku sendiri tatau nk cite dgn siapa..
hopefully,
aku dapat lebih sabar lagi..
apa aku mampu buat berdoa byk pada Allah..
tolongla..tolong korg sume..
bgla nasihat kt aku nie..
huh! sgt puas hati bila da luahkan kt sni.. ^.^






2 comments:

almOnd said...

insyaAllah....mesti ko dpt lalui punya.....jgn wisau...hape enggagement day dear..

nia run said...

waaa..rumet aku bacala..haha..thx yuyunk..