sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Thursday, April 21, 2011

lelaki dan game..

da lme da aku terpikir nk wt entry sal tajuk nie..
tapi asyik tak sempat je..
nk kate bz,tadela sgt..
sajer wt2 bz kot..
haha

ok2..tanak merepek ag..
bebalik pade cite asal..
emm..lelaki dan game..
mmg tak dpt dipisahkan ey?
nape ek?
bukannye ape..
sekadar nk tw jer..
sebabnye..byk2 lelaki yang aku jumpe..
sume suke game..
terutamanye lelaki yang mude2 la kan..
termasukla adik ngan abg aku..
takan yg tua2 pon nk men game ag..
mmg jadi sejarah la tu..
ahaks!

ranking 1st game yang lelaki suke men adalah dota..
besh sgt ke ek..
heran2..kadang2 tue,pagi ptg siang malam dok men game je..
tak ponat ker cik abg2 sume..
em..mungkin game ley hilang kan tensen kot..
tapi jgn la sampai terabai sume bende..
kononnye no game no gain la..
last2 GAME OVER..


nk jadikan contoh..
ex bf aku dulu mmg giler game..
giler2..
mau nye tak giler..
sume keje tak siap sbb leka sgt men game..
berpade2 la skit..
ok,tanak cite sal mende da lepas..

aku pon tak fhm lagi sbenarnye..
naper lelaki sgt sinonim ngan game..
emm..pape pon..
setiap org ade minat masing2..
tak kirala lelaki ker perempuan ker..
cume minat tue biarla kene dgn waktu dan tempatnye..
( cam ahli motivasi lak aku nie..haha)

ok..the end..






5 comments:

zairy said...

game ni membantu menjana otak...

danial said...

prasaan mmbnuh pd saluran yg btul. cuba lah

nia run said...

klu game cam dota ley menjana otak ker?emm..nga pk nie..

nia run said...

perasaan membunuh..camne tu..

danial said...

killing intent. biasenye berlaku bile tnsion dgn kje or asgmnt. so disalurkn dgn brmain game