sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Saturday, April 30, 2011

Teringin sesangat..

Sesekali..
ku rasa teringin..lalalala..
ait..ternyanyi lak..hahaha
salam sume!!!
sume org msti ada impian kan..
ataupun inginkan sesuatu yg da lama idamkan..
kan3?
tipula..klu ckp tade..
aku pon ade satu benda yg aku idamkan..(idamkan ke mengidam ek?haha)
dan aku sgt2 nk miliki die..
body die sgt cantik..
mata die sepet..
(cam pompuan la plak)
mudah dibawa kemana2..haha

haaa..nie la die..


sebuah skuter..
hahaha
yg kt atas nie honda icon..
ade stu ag yg aku tertarik..

nie die..
honda click AT-i..



da tw kn?
so,spe yg nk belanja aku beli bendealah nie..
hahaha
org ckp,klu nk pakai skuter cari honda atau suzuki..
sbb tahan lasak skit..
tapi aku pon tatau la..
nk cite lbey2 pon bukan nye tw sgt psl motor nie..hahaha..

tapi..mmg hope la aku dpt miliki skuter nie..
biler la agaknye ek..
ahaks!


p/s : klu pkai ego,msti terase bongkak dan ego bile menunggang skuter ego..hahaha




No comments: