sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Sunday, July 17, 2011

lelaki gedik !

Assalamualaikum..
nape?pelik ngan tajuk nie?
tade ape nk dipelikkan skrang nie..
mmg ade lelaki gedik nie..
tak caye?tanye aku..haha

jgn salah faham..bukannya aku anti lelaki..
bukan aku tak suke lelaki..
aku jugak aku nk memperburukkan kaum nie..
tapi sungguh..aku cukup tak suke lelaki spesis camni..
bukannye pe..
geram gak kan..asyik perempuan je kan dikatekan gedik..
haaa,amek..kali nie aku da jumpe gedik versi lelaki..
(hahaha..gelak jahat)


sape lelaki gedik nie?nape aku cakap gedik??
meyh aku cite..

yang pertama :
lelaki yang duduk melepak kt kedai mamak atau tepi jalan..sambil smoking dok ngorat perempuan ngan buat bunyi2 yg cam nk panggil tikus..ceh..macho konon la tu kn..
then,bile perempuan tue tak lyn..mule la ckp.."ekeley,igt muke tue cun sgt ker?"
amboiii..ayat mcm mintak kasut high hill lak kan..tw muke tak cun,yg dok sibuk ngorat cam tikus mondok pe kes lak?
gediks!
sebenarnye,perempuan tak suke lelaki wt camtu sbb rase diri dorg cam tak dihormati..same la ngan aku..

yg kedua :
lelaki yang berlagak..nie seyes aku nyampah..kononnya die la yang bagus..die la terer..
pastu,cite kt org yg die la yg pandai segala2nye ntah pekebende bagai..
lelaki gedik!

yg ketiga :
lelaki yang hakikatnye suke jge tepi kain org tapi wt2 cam tak suke amek tahu sal org lain..
da bebelit belit lidah aku nk ckp ayt atas nie..hahaha..senang cite hipokrit la..
lelaki nie ramai gak la aku jumpe..
yela..selalunye orang ckp perempuan suke ngumpat hal org kn..
sebenarnye,sme je..lelaki pon tak kurang hebatnye..


yg keempat :
lelaki yang suke sgt merajuk..alert bende nie..especially,bg nga kapel bagai nie kan..
sbb aku ade pengalaman dgn lelaki yg suke sgt merajuk nie..
waa..mmg tak tahan..bley buat migrain la..
mengalahkan perempuan..perempuan pon same..
klu merajuk tayah panjang2..senang cite,klu gaduh ke pe amek air wuduk..
tenangkan fikiran..ag bagus kn..hoho..
tapi yg penting mmg gedik la lelaki camni..=P

cukup la kot empat je..klu ade ag aku tambah ag k..
kepada lelaki2 yang kt luar sne..
klu terbace blog nie..
jgn la mara k..
just nk buang mende2 yg tak baik..
tak semua org sempurna..
termasuklah aku..
chill beb!=)

No comments: