sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Tuesday, July 5, 2011

malang tak berbau..

assalamualaikum..
nape malang tue tak berbau?
tak boleh ke kite hidu die?
kalau berbau,wangi ke busuk agak2nye..
ape la yg aku merepek je nie..haha
actually..nk cite kejadian yg menimpa aku semalam..
citenye bermula begini..(ayat ngade..haha)
cam biase..bangun pagi2 subuh,aku bangun then terus g bilik air nk mandi..
bley dikatekn pg tu mmg malas gile..da la hari isnin..
arh..how dare u isnin..
dlm jadual aku,hari isnin tade kelas pon sebenarnye..
tapi ade assembly ngan tutorial lak..
nyampah btol..
da mood malas,sume jd nyampah..hahaha..
sambung2..dengan mamainye aku berjalan la g bilik air..
sampai bilik air...haaa..nie ag stu aku nyampah..
ramai la plak yg mandi pepagi nie..
selalunye time aku bangun mesti banyak bilik mandi kosong..
pepagi ag aku puas menyumpah serana segala bagai..hahaha..
aku pon tgu la..
ok,bile sorg tue kuar dr bilik mandi..
aku pon ngan pantas nye kaki nie berjalan masuk blk mandi tue sambil gosok2 mata dlm kemamaiannye..
tibe2 nga jalan tue...
kelepekkkkk!!!
(camtu la kot lebih kurang bunyinye)
aku terjatuh smbil terbaring..
mmg sedap..
lantai bilik air nie pesal licin teramat sgt????
habis sume sabun2 aku berterabur..
lencun baju aku..da la air kt lantai tu bau hancing(bau kencing kucing)..eeiiyaks!
seb bek la kt situ sorg je yg nmpak..
ade la sorg minachi yg comey nie nmpak..
die pon terkejut..then tolong aku bangun..
haa..tue la akibat byk sgt bebel ngan nyumpah2 pepagi..
kn da kene..
yg peliknye..semalam sakitnye tak bape nk rase..
tapi hari nie..sakit die..mmg kaw2 punye..
T.T

da dua kali da aku jatuh camtu..
yg first tue ag besh..jatuh tangga..tergelincir gak..haha
klu selalu aku kene camni,alamat hancur la tulang vetebra aku..


p/s : jgn menyumpah dalam bilik air..haha





No comments: