sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Tuesday, August 9, 2011

koreanish : Super Junior Comeback 2011..=)

Assalamualaikum..=)
da berbuka ker sume?
klu da,bagus meyh lyn entry nie jap..
tak panjang pon entry nie..
skit jep..hoho..



kepade sesape peminat band korea SUPER JUNIOR nie mesti da tw kn latest news dorg kn..
waa..aku pon bru tw dua tiga hari lepas yg lagu baru dorg da kuar..
da lame aku tggu lagu baru dorg nie..=)
abesla..mmg aku leka la dok melayan dorg je nie..huhuhu

ok..aku tanak buang mase..
tak sabar nak tunjuk kt korg lagu baru SUJU nie..
yg aku baru tw,aku dua lagu baru..
besh..
jom2 tgok jap..=P





tapi dorg tak bape nk dance sgt la..
maybe da penat kot..
yela..masing2 da tua..hahaha..=P

p/s : Aku minat heechul..^^v

No comments: