sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Monday, August 8, 2011

"[SEGMEN] Camne korang mula belajar berpuasa dulu-dulu??"

Assalamualaikum..=)
firstly,nk ucapkan mekaseh pade akak Cempaka Sari yg comel nie sbb invite dalam segmen die..huhu..
actualy,baru first time nie aku join segmen2 camni...
(teruja jap..hahaha)
jap2..before tue nak letak banner die dulu..
nnt klu sesape yg berminat ley la join ye..=P


ok..skunk aku nk cite camne aku mule2 dulu belajar pose..heE~
kelakar gak klu igt balik..
alaa..da name pon budak2 ag..tatau pape pon time tu..huhu..
aku rase klu tak silap,aku start belajar pose darjah 2 kot..
huh..selalunye aku pose mase tue mesti tak sampai satu hari..hehe
balek dari sekolah je,mesti aku wt muke seposen plus muke huduh bebagai (nak tarik perhatian mak la konon..haha)
mak pon kesian,bagi aku buka..hahaha..
yg beshnye,lauk setiap kali aku buke tue,mesti lauk telur ngan kicap..
mmg tue je la..
tapi tape..time tue aku tak pikir ape da..janji dapat makan..hoho..=P
teruk benor perangai budak tue kn..kuat mencekik..ahakz!
klu nak jdikan cite,time aku sekolah rendah dulu,aku rase 2 kali je kot yang aku mampu pose penuh..
cehhh..mampu..tak ley bla perkataan tue..hahaha..
yg takley lupe..
dulu,selalu gak la kne bebel ngan mak..
mane tak nye,org suruh puase tanak puase..
See,skrg bile da muda remaja ( eceh!!) ,da takley puase penuh..
yelah,memenuhi keistimewaan wanita la katekan..hahahaha

rasenye tue je la pengalaman aku dulu..=)

p/s baru 8 hari puase,da kire duit raye..hahaha





2 comments:

Anonymous said...

haaa..baru boleh..style awk puase lebih kurang akak jek tau..haha..nakal!

nia run said...

huhu..sy tiru akk la tue..=P