sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Thursday, October 6, 2011

my muncit..

Assalamualaikum..
waa..lamenye aku tak mengupdate aku punye blog nie..
segala sampah sarap plus bersawang da  blog aku nie
..haha..
sape tue my muncit?
mesti korang pikir bf aku kan..
Oh!! No..No..No..No
im still single ok..
hahaha
blom tibe masenye ag..=P
nak tw 'my Muncit' tue sape?
try la teka..
die comel,cute,berwarna hijau,kecik jep..huhu..
aku suke tengok die nie..
da teka?da teka?
ok.nie la die..

TADAAAA.!!!!
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

nie la die muncit..
comel tak??hahaha
em..sebenarnye,muncit nie aku wt utk assigment aku dlm subjek SDP..
SDP tue Seni Dalam Pendidikan..
almaklumlakan..nak jdi cikgu nie kne pandai tarik perhatian pelajar,
barulah pengajaran jd seronok..
betul tak?betul tak?huhu.
sebab tue la subjek nie aku ade belajar..=)

ok yg td tue muncit aku..
yg nie lak hasil daripada kawan2 group aku..



kih2..yg ketam tue pelik skit..
sbb besar daripada bangau..haha..

ok sampai sini je..
next time jumpe ag..=)


p/s : doakan aku dpt pointer tinggi..ahaks! =P

No comments: