sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Thursday, November 15, 2012

entry tak perlu ada...

Assalamualaikum..:)
hari nie mmg aku tak bermood..
lebih tak bermood bile terjadinye satu peristiwa..
aku yg berdosa atas peristiwa itu..
peristiwa yg menyedarkan aku dari lamunan,khayalan,dan angan-angan..
selama ini aku terlalu taksub dengan duniawi..
aku tidak hiraukan org lain..
pentingkan diri sendiri...pentingkan diri sendiri..
aku yg berdosa tak sedar akan kenyataan sebenar..
aku masih lagi hidup dalam kegelapan..
tak tahu yang mana betul dan salah..
tak tahu yg mana stu org yg penting dalam hidup aku..
peristiwa itu..peristiwa itu...
membuka luas mataku..
peristiwa yg cukup mudah..
tapi sangat menampakkan diriku terlalu bodoh..
kadang-kadang aku malu menyatakan...
sepatutnya...
entry ini tak perlu ada..
cuma aku terpaksa meluahkan yg tersirat d kalbu.......

No comments: