sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Tuesday, November 13, 2012

skuter pinkku.. + last payperrr ( post tak disengajakan) :)

Assalamualaikum..
aku baru je habis semester..abes semester ye bukan habis blaja..huhu..
yeaaaahhhh..cuti sudahhh..HOLIDAY TIME!!!
cam biasa..budak sekolah blom cuti lagi aku da cuti..
lepas exam..kemas barang then terus cabut..haha
Alhamdulillah..last payperrr aritu,okla..
tak susah,tak senang..seimbang..:D
tapi esei yang paling besh  sbb soalan die sama cam aku wt esaimen..not bad..:)

eyhhh..apa kalut cite sal exam lak nie..hihihi..
aku nak tayang skuter aku sbenarnya..
ceh..baru ada skuter da kecoh..org lain siap ada kereta ag tak bising pon..haha..
tak kesah la org lain kan3..sbb aku mmg da lama mengidam nak pakai skuter..
AKHIRNYA..impianku tercapai..cewahhh..haha..
da lame jgak la aku dapat aku dapat skuter nie..
dapat k bukan beli..haha
ayah aku yg belikan..bayar cash..RM 4600 gitu la..no hutang2..
nie yg tak besh nie..sume ayah support..:(
bilalah aku boleh bayar blek..T.T
TERIMA KASIH AYAH..:)

jeng..jeng..jeng!!







ok da tutup cite..:)

eyhhh.blom2..
aku nak pilih warna purple..
tapi skuter suzuki nex nie tade warna purple..
so aku tanye mak,warna ape yg cantik,mak ckp warna pink..
kesimpulannya,pink la aku pilih..hakhakahak..

ok..betol2 punye ttup cite..:P




No comments: