sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Thursday, June 6, 2013

cutiku diisi dengan D.I.Y ku..

Assalamualaikum..:)
hi sume lalink2! 
sejak aku bertunang ritu,aku da start berpikir2 nk buat sendiri aksesori2 utk kawen dengan kata lain D.I.Y la kn..hehe..
halamak..skemanye ayat aku..haha..
aksesori kawen tu bukannye bende2 yg rumit2 mcm pelamin bagai tu..giler ape aku nk wt sendiri.. :P
contohnye cam doorgift, guestbook, props utk photobooth , veil..
yela..bende yang simple2 la kan.. :)
awal kn aku wt..aku bukannya ape wt awal nie..
sbb i ni kn orgnye busy kn..tak sempat nk wt..
cuti sem nie la tempat aku meluahkan segala idea2 yg aku pendam selama nie..
(skema ag ayat..damn!.haha)
da 2 minggu aku sem nie,hampir 80% D.I.Y kawen aku siap..terer tak?well..:P
da la..asyik membebel je sampai bile kn?

ok, nie guest book yg aku wt..cume reben je tak letak ag..
yela..letak reben la baru berseri skit kn..
warna purple..encik kekasih nk warna purple..hehe

 alamak..kantoi tarikhh..haha..sila abaikan ok!

yg nie, props utk photobooth..
sape2 yg dtg,bleyla bergambar dengan props nie.. ^^,



yg nie, veil + shawl nikah nnt..:)
buat sendiri taw..kne percaya ok!

 close up skit..;)


 D.I.Y doorgift aku lupe nk amek gambar..
so kne dtgla majlis nnt ye..baru tau ape yg aku bg..:P

nape aku buat sendiri sume nie?
yg da siap berlambak kt kedai2 pengantin,butik2..
ntahla..tapi aku nakkan kepuasan..
hasil tangan sendiri kott..tersgt la puas tau..
kalau nak rasa kepuasan tu..try la buat..:)

eyhh..ade ag satu..nie bukan utk kawen k..nie hadiah konvo for my abg2 yg dh berkonvo..;D
hasil dr tangan aku,maa,suez n yus..sume menyumbangkan tenaga demi abg2 yg disayangi..cewahhh!huhu..
nie la diee..HEPY KONVO!


cantik tak?? hopefully benda nie sgt bermakna bg mereka2 yg berkenaan..;)

 ehem:: perasaan lain timbul dgn hasil tangan sendiri..never try,never know kn..hehe..


No comments: