sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Thursday, June 6, 2013

mengidam..

Assalamualaikum..:)
ye..tengok je pada tajuk..
oppss..mengidam? mengandung ke aku??
banyak la korg..haha..ingat orang mengandung je yang nk ngidam2 nie..
i pon boleh ok.. ;D
alaaa..aku ngidam nk beli baju raya je sebenarnya..yela..raya kn bakal menjelang..
nie semua nafsu..nafsu semata2..benci aku! haha..
puasanye lom ag..da sibuk nk raya..
tp standard la kn klu pompuan2 cam i nie kn..awww..( giler geli..kahkah)
aku sgt berminat dengan fesyen2 baju kurung yg Arora Rora perkenalkn..
serius! semua cantik2..aku geram je tgok..
yg beshnye..fashion die lain dari yang lain..:)
nak beli peplum..tapi die lom bkk order lagi..
aishh..memang cantik2..tak caye..meyh aku tunjuk..

nie peplum..
yg aku minat sgt..
boleh mix and match



yg nie kurung moden..
tersgtla cute..


nie plak kurung scallop..
yg nie tersgtla cute,comel +++ ( siap plus2 ag..haha)
aku berkenan sgt..yg nie,mmg ready stok..sape yg minat bley la beli..:)


aku mmg tgah berkira2 nak beli cute scallop nie..
tapi still ag tgu die bukak tempahan untuk peplum..
eyhh..mmg sume aku nak beli la..
sume cantikk..haha..
kain dia,jahitan dia, aku jamin sape yg beli puas hati..
yela..tengokla komen costumer2 beliau..
sume suke fashion die..
tapi mmgla aku nie cerewet gile..sampai sekarang aku berkira-kira nk beli.. :D
harga..ok je..biasa baju cantik kn..
memang saiko gile aku ngan baju2 nie sebab hari2 aku dok bukak pages die semata-mata nak tgok baju-baju die yang cantik nie..hihi
dear sis Arora Rora jgn risau k..i tetap akn beli jgk..hehe..
waiting for me k..;)


ehem :: perangai cerewet  TETAP..haha








No comments: