sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!

Pages

Friday, August 23, 2013

Berita Sedih..

Assalamualaikum..
sedekahkan surah Al-Fatihah buat arwah ayh sahabatku yang baru saja meninggal dunia..

sememangnya aku terkejut sgt bila dgr berita nie..
rasa macam baru je ibu die meninggal dunia..
hari ni.. ayah die pula..
aku rasa mcm aku yang ade kt tempat die..
tibe2 aku terfikir..mcmmana kalau jadi kt aku nnt..
tabah ke diri aku nie?
takpon...mcm mana klu masa aku dah tak panjang?
cukup ke amalan aku selama ini?

YaAllah..dialah kwn yang aku teringin sgt nak jadi mcm die..
aku terkejut dgn perubahan die..:))

perlahan2 kayuh sampai ke puncak..;))

 

No comments: