sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Monday, November 4, 2013

Safi balqis..:)

Assalamualaikum..
tau tak muke aku da teruk sangat2..
rasa mcm da kembali ke zaman sekolah dulu muka berjerawat..:(
tu la..gatal-gatal lagi pegi cuba produk nie la tu la..
takpon maybe aku taksub sgt nakkan kulit yang cantik dan flawless,tiba-tiba naek balik JERAWAT pastu kering yang teramat sangat..
T.T 
muka aku sbenarnya jarang jerawat nak timbul..cuma ada masalah kulit kusam je..
tapi lepas aku guna COLLAGEN PLUS, muka aku terus naik jerawat..
da la pencuci muka die pedih  mcm kene simbah asid..aish..
nie sume sbb terpengaruh kwn..
muka die nmpak ok lepas guna collagen plus nie..jerawat pon ilang..
aku pakai terus jerawat timbul..haha
mak ngan kakak aku pon tegur kulit aku teruk..
sah2..aku mmg tak sesuai pakai collagen plus..menderita ooo..

sekarang aku guna SAFI BALQIS semula..
sbb mak aku suruh dan mak ckp muka aku da elok pakai safi..haha..
aku pakai KRIM PELEMBAB SIANG SAFI BALQIS ngan SAFI BALQIS 2 IN 1..


No comments: