sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!

Pages

Friday, April 24, 2015

Review : Babies blink..;)

Assalamualaikum..:)
Ingat tak dulu aku pernah cite yang muka aku naik penuh jerawat sbb salah guna produk..
dah la time tu da nak dkt tarikh kawen.. 
hoooo..haru gile time tu..:((
last2..aku kawen dengan muka berjerawat bagai...

lepas kawen aku guna pencuci yang lme..
safi balqis..
tapi hasilnye tak berkesan jgk..jerawat ni mmg dah liat nak ilang..
pastu, aku try shaklee..
aku try shaklee set mengandung..alang2 masa tu mmg tgh pregnant..
tapi banyak sgt pil..mungkin panas sgt..tu yang aku gugur kot..eyh tapi tak bley salahkan produk tu jgk..sbb mmg takde rezeki kn..

sambung cerita..mcm panjang sangat je bebel..hahaha
mmg time tu da bykla produk yang aku guna..
last2 aku try guna babies blink..
tengok testimoni die cam bagus je..haha
kannn..perangai tak berubah..terpengaruh..

ni dia babies blink..;)



haaa..lepas sebulan kot..sikit-sikit jerawat aku hilang..
pastu kulit makin cerah..
waaa..mak mentua aku siap tegur kot..
kalau da orang lain tegur mesti la betulkan..
hahaha..
sampai sekarang aku guna produk ni..
mmg serasi sangat..
sekarang..kakak aku,akk ipar aku, adik ipar aku, mak mentua aku pon guna babies blink ni..hehe
nampak takkk..hehe

ok..bai..

No comments: