sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Friday, April 24, 2015

menaip selepas setahun lebih tinggalkan dunia blogging..hoho

Asslamualaikum evelibadi...;)
setelah sekian lama diamkan diri,sekarang muncul balik..
nie pon sebab aku cuti 3 bulan..haha..
tau tak cuti 3 bulan cuti pe??
cuti bersalin la..hihi
diam tak diam da setahun lebih jugak tak bukak blog ni..
last bukak ritu pon sebab ade kursus DSKP TMK Tahun5..
tu pon sbb ade tajuk bina blog..
kalau tak haremmm nak bukak..haha
mase nk menaip kt blog nie da tak sempat laaa..
padahal byk benda bley aku share..
yela..da jadi bini org..ni tgu mase je nk meletop plak.. :P

nk share gambar kawen la..nk tgok tak..:)

nikah 7 dis 2013



cukup la kot..hihi..takmo ltk banyak2..bahaya..:P
bersyukur sgt semuanya berjalan lancar walaupun byk dugaan mase tu..

tak lama lepas tu,aku mengandung tapi tade rezeki..
aku gugur..baru 3 bulan usia kandungan aku..sedihnya..
tapi lepas 6 bln Allah gantikan dengan yang kedua ni..Alhamdulillah..
sekarang da tgu masa je..tak sabarnya nk tgok anak sendiri..
nervous ok!!! 

cakkk!!


comel tak..hihi..tak sabarnya nk tgok awak lahir..
semoga semuanya mudah dan selamat..Aamiinn..:)))




No comments: