sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Thursday, May 12, 2011

sanggup kah aku?

aku baru je lepas call ayah tadi..
sbb call mak tak dpt,call ayh la plak..huhu..
emm..time call ayh nie yg sedey skit..
(tataula..tibe2 rase sebak semacam walaupun aku tw klu korg bce msti tade feel kot)
tadi call ayh,ckp ngan ayah yg aku nk blek umah..
sebenarnye rituh ayh tak bg blek umah sbb tade sape yg nk anta aku ke mktb hari ahad..
ayah tak bley anta blek sbb umah atuk aku wt kenduri..
lepas tanye ayah bley tak nk blek..
ayh ckp blek la..
aku dgr suare ayh punyela suke..
suare ayh lembut je..
aku agak terkejut gak la..
sbb tak sangka lak ayah bagi blek..huhu..
ag stu,ayah ckp..klu aku tak blek..ayah nk anta bekalan mkanan dari rumah atuk..
ayah siap fikir ag bile nk anta bekalan tu..
sbb takut tak sempat nk anta..
aku sangat2 terharu bile dgr ayh ckp cmtu..

tapi td...
bile dgr suare ayah..
aku baru terfikir..
boleh ke aku jage die bile die da tua nnti..
mampu ke aku nk berbakti pde makayah..
sabar ke aku layan kerenah makayah nnti...

aku hanya mampu berdoa....


No comments: