sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Monday, May 30, 2011

nape mesti ungu??

assalamualaikum sume..=)
ramai da yg tanye aku..
nape mesti warne ungu yg aku minat?
yela..perempuan kn selalunye sinonim ngan warne pink..
tapi aku tak suke pink..
hanye suke ungu..

nape ek?
aku pon tak pasti sebenarnye..
tapi yang pastinye,aku minat warne nie sejak sekolah menengah ag..
time tue form 4 klu tak silap..
nk ringkaskn cite..
aku ngan dak kelas yg len kene hias kelas mase tu (biase la tu kan..huhu)
disbbkan ketua ngan penolong kelas aku tue minat ungu ngan pink..
so,kitorg beli la kain warne pink ngan purple untuk letak kt papan kenyataan..
da siap tampal2 sume..
waaahhh..cukup terbeliak mata aku..
cantik gile gabungan 2 warne nie!!
tapi bagi aku warne purple mmg ag cantik dr pink..
aku pon tatau nape..
hahaha..


cantik kn ppn kenyataan kitorg..cam tadika pon ade..haha
(tibe2 jer pic korg ade skali..waaa..rindu nye..T.T)

Disebabkan aku minat giler ngan warne nie..
byk gak la bende2 milik aku yang berwarne purple..
huhu..

jum usha skit..


laptop n accessori nye..


beg n purse..


dan sandal..=)

sebenarnye byk ag brg aku yg warne purple..
tue blom baju2 aku ag..
yg dalaman ag..

tapi tak payah la upload k..
hahaha..

sampaikan title n template blog nie pon ungu..
aish..ain2 pe nk jdi..

cukup2..sampai sini jer..

the end..

No comments: