sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Tuesday, November 29, 2011

Barbie In The 12 Dancing Princesses :)

Assalamualaikum..

ramai tak yg berminat dengan filem-filem barbie nie?
especially mestilah gurl kan yang minat..
kalau lelaki minat,emmm..
pelik sikit..huhuhu..
sebenarnya,aku takde la minat sangat dengan barbie2 bagai nie..
nak tau sebab apa aku tak minat?
sbb aku takut die hidup malam2..hahahaha

TAPI
td baru first time aku tengok salah satu filem die kt tv3..
filemnya "Barbie In The 12 Dancing Princesses"
oklah..not bad..
terpukau gak la aku tengok..hehe..
sebab jalan ceritanya menarik dan romantik =)
plus,barbie nie doll yg cantik2,comel..
hero die pon hensem..:P
no wonder la aku pon boleh terpukau..huhu..






hero dan heroin =)






::ehem2!:: cute kn barbie nie..
tapi aku takut woo nak tengok patung dia..
nie sume sbb terpengaruh dengan cerita hantu..=P



No comments: