sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Tuesday, December 6, 2011

ALERT : Aku akan NYAMPAH kt seseorang tue bile..

Assalamualaikum..

normal la kn..semua manusia ada perasaan suka,gembira,benci,geram,nyampah,apa bagai ag..
kalau tade bukan manusia la kn..
TAPI
pernah tak korang tgok muke aku benci nyampah plus2 kt korang?
buruk giler tau tak..
klu korang tanak tgok muke NYAMPAH aku kt korang,
sila baca senarai kt bawah nie..
di ulangi MENYAMPAH ok!

Aku akan jadi NYAMPAH kt seseorang tue bile...

1.Suke sgt jaga tepi kain aku..sedangkan diri sendiri tadela bagus mane..damn double triple la.
2.Orang yang suke tiru cara aku.
3.Orang yang suka bangga diri atau diri orang lain sedangkan apa yang dibanggakan tue tak benar sama sekali..
4. Orang yang suka ckp perli2 yg boleh menyakitkan hati..(tak puas hati ckp terus terang..tak payah nak dok perli2..nampor nak??)
5.Suke dok pandang-pandang dari atas sampai bawah dengan pandangan yang cukup tak puas hati..
(yelaa..aku mmg cantik kn..nak pandang2 pehal?)

ok..5 perkara nie da cukup membuatkan aku NYAMPAH..
welldone la klu korang ade sifat nie..
SILALAH..SILALAH BUAT..



No comments: