sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!

Pages

Tuesday, May 29, 2012

ohhh..yeah..

assalamualaikum ;)
ingat lagi tak yg aku sibuk2 cite pasal diet dulu?
ingat tak? ingat tak?
klu korang nak tahu,aku masih ag amalkan diet..
tapi tadela teruk mane pon..
just kurangkan mane yang tak boleh makan je..
hehehe..
diam tak diam da masuk 6 bulan aku berdiet..
bley dikatakan diet aku nie berjaya la jugak..
sebab berat aku da turun 7 kg..fuhhh..aku sendiri pon mcm tak caye je..
hahaha..^^v
sekarang aku target nak turunkan ag 5 kg..
harap2 menjadi la..ooohhhhh yeaahhh!!


haha.mengada2 nak jugak letak pic nie.haha




2 comments:

Nur Affini said...

nak diyet jugak lah bg xcantik mcm awk :)

nia run said...

huhu.k.fini da cantik da.;)