sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Wednesday, June 6, 2012

im dead =.=

Assalamualaikum sume..;)
gile bad luck hari nie..
oh..bukan..itu sudah tersurat..:D
ye..hari nie aku baru je settle wt ujian jpj..
settle?settle ke?huh..langsung tak..
sbbnya aku da fail ujian jpj bahagian 2..oh..im dead..=.=
mula2 aku igt nak pecah rekod sbb kakak ngan abg aku buat ujian jpj 2 kali..
rupanya aku pon kene 2 kali gak..badi keturunan ke apa?hehe
mmg #*&^^%*&*! la..kn3..aku da marah..hahaha
mau aku tak marah,kesalahan yg aku buat sikit sgt..sgt3 sikit..
ok..first wt kt bukit lepas..fuh lega..
pastu,wt kt parking..fuh lega ag..
then masuk da tempat 3 penjuru tue..
dalam otak aku pikir,"jap ag mesti settle nie..wehheee!"..
last2..tibe nak undur blek,ABG JPJ tue ckp "awk da fail sbb wt lebih 3 pergerakan"..
uwaa..T.T pehal plak aku ckp..
die ckp aku brek time nak undur tue..
eeeiiii..geram gile aku..kereta pon tak sempat undur time tue aku rasa,gerak pon takk..
camnela die bley cakap camtu..
ok3 fine3!..aku salah tapi bende kecik kot takkan tak bley settle kn..haha..
(sukati je..da slh tanak ngaku plak! =.=)
yela2..da memang suratan kn aku gagal..
seb bek jalan aku lulus..
yg penting,pasni aku akan pastikan yg aku dapat buat 3 penjuru killer tue..
yg peliknya,ramai gile yg tak lulus harini..
aku rase tempat tu cam berhantu pon ade..
yela..tengok2 org tu gagal bukit,pastu ade gagal 3 penjuru..
ramai gile..aku pon tak phm..termasuklah aku yg jdi mangsa tempat berhantu tue..arggghh damn!
mmg MEMBUNUH betol..


haaa.tengokkk..tengok puas2..menyampah gile aku tengok mende alah nie..=.=

ehem:: tuela..len kali tayah nak over confident sgt..hamek sebijik!uwaaa..T.T






No comments: