sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Sunday, December 18, 2011

my sis engagement ;)

Assalamualaikum..:)

Alhamdulillah..Tanggal 11.12.2011 kakak aku da selamat jadi tunangan org..
waaa..untungla da ade fiancee~huhuhu..
majlisnye cukup simple tapi sgt meriah..:)
time rombongan pihak lelaki dtg tue,aku mule la berangan yg dorg akan berbalas-balas pantun apa bagai cam drama2 kt tv tu kan..
ceh..tade pon..hahaha..
sekarang straight to the point! ag senang..sbb sume da lapo..hahaha..;P


Pihak lelaki hantar 12 dulang hantaran berbalas dengan 13 dulang hantaran dari pihak perempuan..
warne silver gitu..:)


nie la hantaran dari pihak perempuan..:)
warna pink..blink2!


kakak ku bersama bakal ibu mertuanya..

Ramai jugak rombongan dari pihak lelaki datang..tambah2 ag,yg dtg tue  kerabat org2 jawa..seronok la ayah aku berbesan dengan org jawe..hahaha..
Papepon,Congrate to my sis..=)

klik..klik..
cakkkk!!



haa..aku pon nak gak..;P

::ehem2:: abang da kawen,kakak da ade fiancee..aku ade kekasih je la..;D

No comments: