sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Sunday, December 18, 2011

kembali normal..hahaha.

Assalamualaikum..=)

kalau nak tau,berat aku dah kembali normal..wakaka
huh..demm la..
ingat lagi tak post aku yg pasal diet tue?
tak igt?
klik SINI :)
maknanya,betul la ape yang aku bace kt majalah RAPI aku tue..
ade info yg  menyatakan,klu kite diet tinggi protein atau dengan kate lain diet tak makan nasi,
diet yg kite amalkan tue SALAH..
YE SALAH..hehe..
maknanye,diet yg aku amalkan salah!
salah sebab tak seimbang..hehe
wohoho..patutlaaa..
so,sekarang aku still berdiet TAPI..
aku da makan nasi da sekarang..



ops! bkn aku lemah dengan nasi..
tidak same sekali..;p

huh..hebat lauk pauk nie..

Tapi..aku nak cuba seimbangkan pemakanan aku..
nasi aku amek lunch time je dengan kuantiti yang sikit..
pastu,mlm aku mkn samada oat atau buah-buahan atau ape2 yang seimbang tapi bukan makan nasi.hehehe..
SENAMAN?
still aku wat..AEROBIK la..
hahaha..
aku suke wat aerobik..enjoy abes!

papepon..Alhamdulillah.aku bersyukur sgt2..
sebab berat aku tak naik walaupun aku dok kt umah tido je kije..hahaha..
well done..well done..

::ehem2:: mak aku naik risau sbb takut aku kurus..hahahaha..:p

No comments: