sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Sunday, June 24, 2012

diri aku apa kau kesah??

Assalammualaikum..:)
tgok..tgok tajuk..garang tak?hehe
kadang-kadang,aku cukup malas dan tak faham dengan orang sekeliling aku nie..
ini tak kene , itu tak kene..
wt tue salah..wat nie salah..
apa pon tak bleyh la!!
oke finela..memang aku nie tak pandai berfesyen,tak pandai nak bergaya..
aku taula..org kt mktb nie da cukup tw da perangai aku yg suke match2 tudung ngan baju lain kaler..
alaaa..klu aku match sekali pon..warna die tak ketara sgtla..
yg jadi masalahnya sekarang..
klu aku pakai tudung kaler lain,baju kaler lain sekali pon..aku ade kacau hidup orang ke?
aku pakai baju tededah-dedah ke?
sakit sgt ke mata tu tgok?..ish tak fhm la..
keje asyik nak MENGATA ORG JE..
kadang2 aku fikir..ok,dorg just gurau..
tapi bile aku tgok,asyik dok mengata je..
apala masalah dorg kn..
apa yg dorg pakai selama nie,ade ke aku ckp pape..
bile pakai mende pelik skit..da kecoh..pastu bawak cite yg bukan2..
ape bende tah..
aku tak fhm laa..
salah sgt ke aku pakai camtu..
ye..aku taw aku cantik..sbb korg jeles kn..
end10x

No comments: