sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Tuesday, June 26, 2012

main masak-masak..;)

Assalamualaikum..:)
sebagai student RBT,kami ada subjek masakan..
nama sedap die PENGURUSAN MAKANAN DAN TEKNOLOGI..
nie bley dikatakan subjek feveret aku la..huhuhu..
yela..nie la masenye nak memantapkan ag skill aku dalam masakan..
klu time PPISMP dulu, kitorg masak kene ikut sebijik2 dalam resepi..
tapi sem kali nie,kitorg kene ubah resepi yg sedia ada ikut kreativiti sendiri..
haaa..menarik tak?huhu..
kiranya kitorg kene rekacipta resepi la..wooo..kene kreatif nie..
klu tak sedap camne?
(habisla sape yg makan makanan aku tu..haha)
nasibla..hahaha..:p

hari nie first day masak..
permulaan,madam cheng (lecture) ckp tayah rekacipta dulu..
wt sandwich je dulu..huhu..=.="
sandwich pon sandwich la madam..

cam bese..masak ngan partner dan partner aku,nicholas..=.=
actually,aku tak yakin gak partner ngan laki nie..
emm..tapi bley jela..alhamdulillah nick bg kerjasama ngan baik hari nie..huhu..

nie la hasil aku n partner..:)


sosej cheese roll ngan egg sosej sandwich..
nyummy2..:)





No comments: