sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Sunday, June 24, 2012

entry mengada2..haha

Assalamualaikum..:)
Sem baru da bermula..
cam bese.. first week je mesti aku menyampah dan bosan amat sgt dok kt maktb nie..:(
da la jantung hati aku da abes study..so da tak dpt jumpa selalu da kt mktb nie..T.T
klu dulu,dpt dating..bfast same2..jumpe kt koop..jog same2..
sampai kene main kejar-kejar ngan "pak guard" sbb naek kereta berdua..hahaha..
jahat tak?jahat tak?
alaa..bukan jahat laaa..nakal jep.haha..:p
bese la..hidup as student..mmg camtukn..
(ceh..padahal gelabah semcm time tu..hahaha)
Tapi skrg aku da semangat blek da..
Sbb encik kekasih selalu bg nasihat kt aku,support aku..huhu..
Terima kasih sayanggg.. ;)
I Love U so Muchhhh..
tak sabarnyeee nak kawennnn!!!
anak mak gatal nie..hahahaha..


time nie g majlis kawen kwn die..
amek berkat skit..kot2 pasni kitorg lak..Insyallah..:)
doakan kami k!  
end10x






No comments: