sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!
Photobucket Photobucket Photobucket

Pages

Sunday, October 21, 2012

cikgu ain..

Assalamualaikum..

Buat kedua kalinya aku jadi cikgu sekolah..
walaupun hanya 2 bulan,tapi penatnye mcm bertahun2 da jdi cikgu..huhu..
memang silapla sape yg ckp jdi cikgu nie senang..arh..try ngajar dulu baru korg tw..
penat bukannye ape..penat wt rph yg pnjg berjela..nak2 klu buku rph kne hantar ari jumaat..
lenguh tgan nak menulis tuk ari isnin..:(
klu ade 3 kls..nasibla..hidup mmg taley wt ape da..ngadap mende alah tu jela..waaa..

hehe..tapi jadi cikgu nie seronok gak sbb mcm2 kerenah budak2 nie..
yg degil jgn ckp..yg skema ade..yg suke cari perhatian pon ade..haaa..ini ramai..
yg kelakarnye,ade yg panggil aku cikgu najwa latif la,ade yg panggil cikgu ainan tasnem la..
siap suruh aku nyanyi lagu dorg lagi..aduiii..
mcm2 budak2 nie..hahaha

aku suke cikgu2 kt sk seri alam 2..
sporting,besh,bley wt kwn..:)
tapiiiii..jgn silap..tak sume yg baik..ade gak yg "BERTOPENG"
tak kesahla..yg penting,baik aku jadikan contoh..yg tak baik tu,tutup mata je la..kan3?hehe.

oh yeah..bile cikgu ain da beraksi..:)


 kelas 5 Neptune..yg sporting habis! <3


 4 marikh..dorg nie sgt meriah..suke sgt klu aku buat game..:)


4 Zuhal..degil sikit..tpi dorg la dok cari aku,mintak maaf kt bilik guru..huhu..lucu..




kak ita..:) selalu bersembang2 ngan die..sgt3 sporting! 
byk bantu aku dlm prktikum..aku pon byk bantu die..huhu..last2 die blanje mkn pizza..
terkilan sbb tak bg present tanda terima kasih kt die..
sorry kak T.T



haaa..amek..baru dua bulan,da dpt hadiah macam2 dari murid..:)



hasil tangan aku dan suez...sebenarnye ade 4 mural yg kitorg wt kt sekolah nie..2 kt library..2 kt bengkel..
tapi yang kt library tue just lukis je yg cat budak2..huhu..:p
hat nie tak siap cat sepenuhnye ag..



mural kt bengkel..tak siap..tak sempat amek gambar yg da siap..hehe..:P


yg da siap..:)

 
aku harap satu hari nanti aku jadi cikgu cemerlang..tak cemerlang pon tape la..janji terbaik..:))
aminnnn..


2 comments:

Diya Edhayaa said...

bgusnye ain still anta buku rph ari jumaat. ktorg 6'6 duk anta ari snin. hehe. btw, mmg pnat kn jd ckgu. tp seronok!

nia run said...

@Diya Edhayaa
hehe..kene anta..tu yg maleh tu.tula.penat2 pon pengalaman..:)