sElAmAt dAtAng kE bl0g UngU kU!! ^^v!

Pages

Monday, October 22, 2012

jalan-jalan together-together..:P

Assalamualaikum..:)

Dalam kesibukan aku berpraktikum,maa ngan yus ajak g legoland..
Waaa..byk duit korang ajak aku g legoland??
mentang2 baru bukak..
haha..
tapi sebenarnye dorg dpt tiket free utk cikgu2 skolah..then dorg dapat g ngan murid ngan cikgu2 skolah dorang..bile dorg g tu,dapat free ag 4 keping tiket setiap sorg...
haaa.sbb tu la dorg ajak aku ngan suez sekali..
erk..faham tak aku cite ape nie?hahaha..belit2 aku rasa..-.-"
tak kisahla..yg penting,kitorang g dgn TIKET FREE...:P
jgn jelesssss~

mula2 decide aku ngan suez tanak g..sbb ade mcm2 problem..
dgn transport tade,masa tade..sbb tiket tue untuk hari isnin je..duet plak tade hal ok je..sbb tiket free kn..hahaha..
 pastu bincang punye bincang jadi plak sbb sayangla..bukan senang nak dapat tiket free..haha (mengade nak ulang banyak kali)
aku ngan suez plan baik punye sbb aku ajak encik kekasih aku sekali..jadi masalah transport settle serta merta..huhu..:D
then..jadila kitorg g LEGOLAND!! :)
(excited lebih....)


gambar permulaan.."Selamat datang ke Legoland" hehe promote skit..:)


masuk2 aku nampak banyak gile reptlika yg diperbuat dari lego..
tempat die mmg besar dan menarik..tapi banyak jugak yang tak siap lagi..:(
mula2 sekali,kitorg masuk satu game nie..
alaa..game die cam cawan pusing2 cam kt fun fair tu..
pastu kitorg try roller coaster lak..
mula2 aku exited gak nak naek sbb tak pernah naek pon before nie..
tapi..bile da tibe kt atas tue aku da mula kecut...arggghhh..-.-"

gambar bwh nie tengah beratur tggu naek roller coaster..:)
muke cover..padahal nga kecut..hahaha


lepas naek je tobat aku tanak naek lagi...taknakkkkkkk!!!.. T.T

then aku ngan kawan2 sume da berpecah..jln asing2..sbb ade yg nak naek roller coaster ag..
ape ag aku pon tarik encik kekasih jgn naek lagi..haha..

aku ngan encik kekasih jalan2 tgok reptlika lego..haa.tgok sendiri la gambar2 nie..mls nak cite panjang2..hehe



reptilika Bandaraya JB..TERBAEK!


haa.tgok..benci aku yg belakang tu..huh.

Taj Mahal..


Singapore kottt.. hehe

daaa..jum balek..:D


legoland besh sbb?
-byk reptilika lego
-byk game (bg org yg suke je..aku takkk.haha)

tak besh sbb?
-byk lagi tempat2 dlm legoland tu yg belum siap




so,aku syorkan bagi yg suke game2 yg menggadaikan nyawa,silalah pergi..hehe





No comments: